اقدامات اشتباه قبل از رابطه زناشویی | طب سنتی

ناشر : دانلود آهنگ محلی

اقدامات اشتباه قبل از رابطه زناشویی | طب سنتی


حتی مردمی که در ارتباط زناشویی خود تجربیات موفقی دارند نیز امکان پذیر است قبل از انجام آن گرفتار اشتباهاتی شوند. بعضی از این اشتباهات منجر می‌شود ارتباط مناسبی با همسرتان نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

  1. میل کردن آنتی هیستامین

آنتی هیستامین‌ها می‌توانند احتقان بینی را کمتر کند. با اینحال مصرف این دارو قادراست دیگر بخش‌های جسم به ویژه واژن را خشک کند.

در این وضعیت ارتباط زناشویی راحتی نخواهید داشت. پس به یاد داشته باشید که قبل از ارتباط جنسی، از میل کردن داروهایی همانند آنتی هیستامین پیشگیری نمایید.

  1. استفاده خوراکی های تند

خوراکی نیز قادراست بر روی بوی واژن اثر بگذارد. خوراکی های خیلی تند سبب ایجاد گاز و نفخ معده خواهد شد. درنتیجه قبل از ارتباط زناشویی از استفاده خوراکی های تند پرهیز نمایید.

  1. استفاده خیلی بیشتر آشامیدنی‌های الکلی

استفاده آشامیدنی‌های الکلی قادراست حس و حال شما را به طور کلی از بین ببرد. از آنجایی که الکل به عنوان یک ماده افسرده کننده شناخته شده است، آشامیدن آن قادراست لذت واقعی یک ارتباط زناشویی را به طور کلی از بین ببرد.

در حقیقت، مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که ۱۱ درصد از استفاده کنندگان الکل، در رسیدن به ارگاسم مسئله دارند.

  1. مصرف مسواک‌های برقی

اگرچه این موضوع به دید عجیب می‌رسد اما مصرف مسواک‌های برقی و دهانشویه‌های شامل الکل، امکان پذیر است شما را دربرابر مریضی‌های مقاربتی قرار دهد.

اینگونه مسواک‌ها سبب ایجاد زخم‌های کوچک در لثه می‌شود و قادراست مخاط را برانگیختن و حساس نماید. همین امر سبب ایجاد مریضی‌های آمیزشی می‌شود.

  1. اصلاح کردن

اگر شما دوست دارید موهای ناحیه شرمگاهی را قبل از ارتباط زناشویی اصلاح نمایید، مناسبتر است اینکار را شب قبل انجام دهید. اصلاح کردن قادراست لایه بالایی پوست را بردارد و آن ناحیه را حساس‌تر نماید.

همینطور اینکار منجر می‌شود فولیکول‌های مو برانگیختن شود و زخم‌های کوچک صورتی رنگ بر روی پوست این ناحیه پدیدار گردد. در نهایت، ناحیه واژن آماده عفونت‌های متفاوتی خواهد شد.

۶ دیدگاه

  1. ❖ مرضیه در اردیبهشت Û²Û², ۱۳۹۵در۳:Û´Û² ب٫ظ

    سلام مگه مطالب این سایت علمی و درست نیست؟ چونکه چیزایی رو اشتباه نوشتین که آدم شک می کنه مثلا بجای مریضی مقاربتی نوشتید مریضی مواظبتی! یعنی کسی که نوشته، خودشم توی باغ نیست!!

    جواب ›
    • ❖ محسن در اردیبهشت Û²Ûµ, ۱۳۹۵در۱۰:ÛµÛ² ق٫ظ

      سلام دوست عزیز.
      جواب ›

      • ❖ اناهیمو در خرداد Û², ۱۳۹۵در۰:Û±Û¸ ق٫ظ

        سلام محسن، مناسبتره اشتباه گیری رو با نرم افزار تخصصی ویراست یار انجام بدی و بعدش مقاله رو منتشر کنی

        جواب ›
        • ❖ محسن در خرداد Û², ۱۳۹۵در۹:Û³Û´ ق٫ظ

          ممنون از راهنمایی مناسبتون.

          جواب ›
  2. ❖ حسین در دی Û±, ۱۳۹۵در۱۱:ÛµÛ± ب٫ظ

    سلام
    جواب ›

  3. دانلود آهنگ محلی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد