مواد غذایی نیکوتین دار کدامند؟ خوراکی های سالم حاوی نیکوتین | طب سنتی

ناشر : دانلود آهنگ محلی

مواد غذایی نیکوتین دار کدامند؟ خوراکی های سالم حاوی نیکوتین | طب سنتی


نیکوتین یک ماده اعتیادآور است. بر اساس گفته های موسسه قلب در آمریکا، نیکوتین تغییراتی را در مغز ایجاد می کند و همین امر سبب می شود هرچه زیادتر و زیادتر به این ماده روی بیاورید.

قرار گرفتن دربرابر نیکوتین قادراست بعضی از عواقب ناخواسته را برای تندرستی ایجاد نماید. این عواقب در برگیرنده زیاد شدن فشار خون و زیاد شدن ضربان قلب است.

مطالعه انجام شده توسط مرکز کنترل و جلوگیری از مریضی ها نشان می دهد بعضی از خوراکی هایی که ما به طور منظم در رژیم خوراکی خود استفاده می کنیم شامل نیکوتین است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم مواد خوراکی که در برگیرنده نیکوتین است را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

بادمجان:

یکی از مواد خوراکی که غلظت بالایی از نیکوتین را دارد بادمجان است. این ماده در برگیرنده نیکوتینی با غلظت ۱۰۰ نانوگرم بر گرم است. بادمجان منشا مناسبی از فیبر، ویتامین B1 و ویتامین B6 و پتاسیم نیز هست.

بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه های متفاوت، مزایای بادمجان برای تندرستی به دلیل وجود آنتی اکسیدان قدرتمندی به نام nasunin در آن است. این انتی اکسیدان از جسم در برابر ضرر رادیکال های ازاد مواظبت می کند، به جسم یاری می کند از شر آهن اضافی خلاص شود و به کم شدن میزان کلسترول خون یاری می کند.

گوجه فرنگی سبز:

گوجه فرنگی سبز نیز در برگیرنده نیکوتین است. غلظت نیکوتین در این ماده ۴۲.۸ نانوگرم بر گرم است. دفترکار کشاورزی در ایالت متحده آمریکا بیان کرده است که گوجه فرنگی سبز منشا مناسبی از پتاسیم، فسفر، ویتامین C، فولات و کلسیم می باشد.

گل کلم:

گل کلم نیز یکی از موادی است که نیکوتین در خود دارد. غلظت نیکوتین در این سبزی،۱۶.۸ نانوگرم بر گرم است. بر اساس مطالعات موجود، گل کلم منشا عالی از ویتامین K، ویتامین C، فولات و فیبر است. استفاده منظم گل کلم قادراست مزایایی همانندمراقبت در برابر سرطان، سم زدایی از جسم ومراقبت در برابر آرتروز را به همراه داشته باشد.

سیب زمینی:

ماده خوراکی دیگری که قادراست شما را دربرابر نیکوتین قرار دهد سیب زمینی است. سیب زمینی ۷.۱ نانوگرم بر گرم نیکوتین در خود دارد. بر اساس مطالعات انجام شده این ماده شامل ویتامین B6، ویتامین A و نیز پتاسیم است.

ترکیبی از این مواد غذایی سبب می شود استفاده سیب زمینی پخته یا اب پز شده برای جلوگیری از مریضی های قلبی عروقی اثربخش باشد. مردمی که سیب زمینی پخته یا آب پز شده را استفاده می کنند کمتر از دیگر مردم دربرابر حملات قلنگران می گیرند و فشار خون پایین تری دارند.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ محلی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد